Teknisk FAQ og brukerveiledninger
Her finner du brukerveiledninger og svar på ofte stilte spørsmål om Verisures nye og eldre alarmsystemer. Finner du ikke svaret du leter etter, kontakt oss gjerne på 06010 eller prøv Mine Sider.
Finn svar på dine spørsmål i vår tekniske veileder:
Brukerveiledninger, guider og manualer
Aroundio/Ark
Hafslund/Infinite
Hafslund/Summit
Securitas Direct GE 416/896
Aroundio CRT/CMI
Securitas Direct 608
Securitas Direct 832
Securitas Direct 608/832
Securitas Direct 624
Tekniske dokumenter
Manualer til Yale Doorman
Yale Doorman V2N
Yale Doorman L3
Spørsmål og svar om Verisure alarmsystem
Bruk av alarm
- Hvordan skrur jeg av/på alarmen?
- Hvilken kode skal jeg bruke?
- Hvordan endrer jeg innstillinger på panelet?
- Hva er helsikring og skallsikring?
- Hva betyr symbolene på panelet?
- Hvordan sende SOS-signal fra betjeningspanelet?
- Hvordan sende Silent response SOS fra betjeningspanelet?
- Hvordan skrur jeg av og på alarmen med Guardpass Fjernkontrollen?
- Hvordan sende SOS-signal fra fjernkontrollen?
Feil på alarm
Løser alarmen ut uten grunn?
Batterier/batteribytte
Bytte/installasjon av produkter
Yale Doorman/Smartlock
- Hvordan låse døren og helsikre alarmen med Yale Doorman?
- Hvordan låse opp døren og slå av alarmen med Yale Doorman?
- Hvordan fungerer SmartLock?
- Hvordan monterer jeg Smartlock i Yale Doorman?
- Hvorfor får jeg melding om "Låsing mislyktes"?
- Hvordan endre og slette brukerkoder til Yale Doorman V2 integrert med Verisure?
- Hvordan lager jeg midlertidige koder til Yale Doorman V2 integrert med Verisure?
- Hva gjør jeg dersom Yale Doorman V2 er tom for strøm?
- Hvordan endre og slette brukerkoder til Yale Doorman L3 integrert med Verisure?
- Hvordan lager jeg midlertidige koder til Yale Doorman L3 integrert med Verisure?
- Hva gjør jeg dersom Yale Doorman L3 er tom for strøm?
Nøkkelboks/nøkkelsafe
Spørsmål relatert til Arlo-appen
Spørsmål relatert til app
- Hvordan opprette Trusselkode?
- Hvordan endrer jeg stikkord i appen?
- Hvordan oppretter jeg ID-beskyttelse i appen?
- Hvordan opprette automatiske rutiner i appen?
- Hvordan opprette påminnelser i appen?
- Hvordan kan jeg tidsstyre lysene innendørs?
- Hvordan stiller jeg inn lysene til å skru seg på automatisk når brannalarmen går?
- Hvordan sjekker jeg temperaturen og skaper temperaturvarsel i appen?
- Hvordan sjekker jeg luftfuktigheten og skaper fuktighetsvarsel i appen?
- Hvordan endrer jeg husdyrinnstillinger i appen?
- Hvordan oppretter jeg smartknapper i appen?
Arlo-appen oppgraderes for eksisterende kunder! Du vil motta beskjed via e-post eller se informasjon i appen når det er din tur. Les mer om hvordan du oppgraderer
Oppussing, batteribytte og andre spørsmål
Pusse opp
Ring oss på 06010 før du begynner, så unngår du at sabotasjealarmen går.
Bytte batteri
Batterier er inkludert i mnd.abo. ditt. Bytt batterier selv, eller bestill batteriservice.
Noe du ikke finner svar på?
Vår kundeservice er bemannet døgnet rundt og klare til å hjelpe.