Jeg har mottatt batterier i posten.
Hva gjør jeg?
Hos Verisure er batterier inkludert i ditt alarm-abonnement. Alarmstasjonen overvåker batteriene i dine alarmprodukter, og ved lavt nivå sendes nye batterier til deg i posten, helt kostnadsfritt.
Etter å ha mottatt batterier i posten, må du inn på Mine Sider for å se hvilke produkt som har lavt batteri. På Hjem-siden vil du se et kort med batteristatus. Trykk på '?' for å se batteristatus på dine produkter.
Alternativt kan du på Mine Sider:
1. Gå til Gjør det selv -> Bytt batterier i menyen til venstre. Trykk deretter på START og se hvilke produkter som har lavt batteri.
I appen finner du denne informasjonen i menypunktet Support -> Bytt batteri.
2. Etter du har trykket på START vil du få opp en oversikt over alle produkter, med informasjon om hvilke som har lavt batterinivå.
For hvert produkt ser du hvilke typer batterier produktet har.
Ønsker du deretter å bytte batteriet med en gang, velger du det produktet du ønsker å bytte batteri på, og trykk NESTE.
3. Du vil få opp informasjon om hvilke verktøy du trenger og hvilke type batteri som produktet bruker.
Vent med å demontere produktet til du får beskjed om å gjøre det i veilederen, ellers vil sabotasjealarmen utløses.
Trykk NESTE og følg videre instruksjoner.
Se alle våre batteribytteguider her